fredag 6. januar 2012

Tresnelle holder som veggoppheng , plass til blonder.

I fjor høst fant jeg denne på en auksjon.
Slitt skakk og ikke så veldig pen.
Men jeg er så svak for disse tre snellene og derfor ble den  med hjem.

FØR


Jeg tenkte at med litt maling kunne den kanskje bli litt bedre.
Med hvitmaling,linstoff og blonde ble den "meg"


ETTER :

Jeg aner ikke hvordan jeg greide det, men på bildet ser den jo helt bua ut...det er den jo ikke... 
fotograf blir jeg aldri ;) men.....
nå henger den på veggen ute på Rødstua og funker som blondeholder. 


2 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Den der likte æ.Stilig blei den.

merethe sa...

Tusen takk :) Jeg fant flere av kommentarene i søppelkassen. Virker som noe rart skjer med kommentarene. Håper ikke alt for mange har blitt borte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...