onsdag 4. januar 2012

2012 skal bli et kreativt år!!


Veldig lenge siden jeg laget innlegg her.
Men det har sin forklaring.
Vi pusser opp kjøkken og all tiden før jul gikk til det,
Det er fortsatt mere å gjøre der, men mye av det må jeg overlate til mannen. 
Det jeg skal gjøre er å pusse opp noen møbler som skal inn på kjøkkenet.
**
I går hadde jeg lange timer ute i Rødstua og da ble det jo puslet en del.
På bildet over har jeg strøket på strykemerker på en stoff bit. 
Disse er små. 
Hva dette blir skal dere få se når de blir ferdige. 
**
Jeg holder også på å skjære til firkanter til et nytt lappeteppe..
disse går i blåtoner. 
Men det er ikke noe hastearbeide...bare slikt innimellom arbeid.
Roseteppe SKAL jeg gjøre helt ferdig ganske snart.
Som nevnt før er det stort sett lukkekanten og yoyo blomstene igjen. 
Over et år siden jeg begynte på det.....huff så treg jeg er ;) 
**
Ønsker dere en kreativ dag!! 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...