torsdag 19. januar 2012

Bokmerke



I dette innlegget her: 2012 skal bli et kreativt år.   
viste jeg dere noen små strykemerker som var strøket over på stoff.
Her viser jeg frem det jeg har laget av dem.
Søte bokmerker.  


Jeg er fæl til å bruke bare en bitte liten lapp eller bretten på bokomslaget.
Det har lett for å falle ut og jeg leiter så klart en stund etter hvor langt jeg 
var kommet i boka. 
Men dette her ligger stødig der det skal og da er det bare å bla opp. 


Jeg kunne jo så klart anbefale denne boken for alle som kjenner noen med ME eller 
som ønsker å vite mere om sykdommen. ;) 


Bokmerke har en for og bakside. 
Kanskje en søt gave til ei som elsker å lese.
Kan bestilles. 



2 kommentarer:

Tante Titti sa...

Åååå så mye fint du lager!!!
Jeg må vist følge med mere på denne bloggen din også jeg!
KLÆMM!!

merethe sa...

Å tusen takk :) koselig du vil følge denne også. Er ikke så ofte innlegg her som på den andre. Men om jeg er kreativ så dukker det opp her. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...