fredag 13. august 2010

Utgangspunktet mitt er en gammel ramme.

Her har jeg en plate,ja egentlig er det et gammelt maleri kjøpt på garasjesalg.
Men jeg skal bruke det til dette prosjektet mitt.

Jeg valgte linstoff som er herlig grovt og nydelig naturfarget-
Her har jeg klippet stoffet litt større enn platen.

Hele kanten rundt brettet jeg stoffet to ganger og stiftet det fast.
Det gikk veldig greit.


Her er nærbilde av blonden som jeg skal bruke. Vakker linblonde som står til fargen på stoffet.




Blonden ble limt på med stofflim.
Jeg brettet den bak på platen og festet endene der.



Fra en gammel kjoleblonde klippet jeg ut små blomster som jeg også limte på med stofflim.
Kjoleblonden kjøpte jeg på nettet sammen med mange andre nydelige gamle blonder og bånd.
*
Fortsettelse følger...hva skal dette bli tror dere??
Og hvor er rammen?




3 kommentarer:

Tovepia sa...

Oj, dette må jeg se fortsettelsen av, for jeg ser det blir noe lekkeert!
Du må gjerne stikke innom min giveaway imens;)
Ha ei flott helg og klem fra meg;)

salige lavendel sa...

Oj, så spennende! Blir det en oppslagstavle tro?? =)

Smått og stort sa...

Ja nå venter vi spent på å se hva dette er! Er sikker på at det blir noe fint, men hva...?
klem fra Sissel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...