søndag 22. august 2010

Minne tavle....

Jeg lager en minne tavle.
Personene på bildene er personer som har betydd enormt mye for meg.
De lever dessverre ikke lengre.
Men alle gode minner lever.
Jeg har skrevet ut bildene på overføringspapir for stoff.
Jeg har sydd små tøytags som bildene er strøket over på.
De er også pyntet med blonder i linfarge.
Denne klokkeknappen i porselen og i gammel stil, har jeg kjøpt på nettet.
Knappen er håndlaget. Synes den er så fin.
Den symboliserer tiden... livet går videre...
Det henger et slipssmykke på knappen.
Smykket brukte mannen på bildet.
Flere detaljer kommer ,noen mangler fortsatt.

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Så nydelig..og så koselig å lage en slik minnetavle.
Ha ei fin uke og klem fra meg;)

Smått og stort sa...

Så flott den ble! Var litt nysgjerrig på hva du holdt på med vet du.... Den klokkeknappen var knallfin- og fin symbolikk på en minnetavle. Dette var en fin måte å minnes de som ikke lenger er blant oss.
Ha en fin uke-
klem fra Sissel

salige lavendel sa...

Dette var en vakker minnetavle, og med mening bak - ikke bare for pyntens skyld. Likte symbolikken også. Og takk for utrolig gode tips til bruk av etikettene. Jeg hadde ikke tenkt på at jeg kunne bruke dem til regnskapsboka og notatblokken min. Utrolig bra at du kom på det og at du gadd å tipse meg altså!!

Moski sa...

Takk for hyggelige kommentarer hos meg. For en flott måte å bevare minnene på. Smart med strykemerkene.Dette var en ny ide for meg. Ser ut til å bli kjempefin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...