fredag 5. august 2016

Hanebilde

Dette hanebilde var gøyalt å male. 
Det er 39x33 cm,så en god størrelse.
Støpeformen til dette bildet kan dere få kjøpt her:


På ramma rundt har jeg brukt en struktur maling. 
Den inneholder små korn så malingen blir røff.
På selve hanen begynte jeg med svart fargevask.
Også fortsatte jeg med å tilsette flere farger der jeg ønsket det.
Jeg maler med betong maling for utebruk.
Da kan dette bildet henge på veggen ute hele året.
Å støpe ting i betong er en skikkelig morsom hobby.
Også blir alle tingene forskjellige da de er 100% håndlaget.


Hvis jeg velger en annen overflatebehandling som på bildet under,får det et helt annet uttrykk.
Jernmalingen er morsom å bruke for en vet aldri sluttresultatet.
Det er ekte rust på bildet da jeg tilsetter noe så jernet i malingen ruster.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...