mandag 21. juli 2014

Gamle fluktstoler.


Disse kjøpte jeg på et loppis i 2011. 
Stoffet var råttent så jeg hadde tenkt å trekke de om.
Stolene ble glemt og gjemt på låven.
Der har de stått helt til i våres,da jeg fant de igjen. 

Slike stoler er nostalgi på høyt nivå.
Mamma og pappa hadde slike og det var alltid veldig gøy når disse 
skulle settes opp. 
Ja for det er ikke helt lett å få det til bestandig.
 Jeg har stått og flira og fomla med disse seinest i dag. 

Nå er nytt stoff satt på.
Jeg tenker også å male treverket da dette ikke er noe særlig pent lengre. 
  

De er faktisk veldig gode å sitte i.
Nå står de nede i hagen der vi kan nyte solen men vi kan se utover havreåkeren. 





1 kommentar:

Lenes blogg sa...

Så fine de ble. Slike husker jeg godt fra da jeg var liten. Ble både mye latter og frustrasjon når de skulle slåes opp :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...