mandag 9. desember 2013

Vinterpynt til døra.


Her har jeg først vært i pilåkeren og funnet meg noen grove ,lange kvister.
Litt tungt å flette med slike, men kransen blir solid og god.
*
Først sydde jeg denne snøjenta i hvit hel dress.
Fant ut at kransen var så stor at jenta måtte få selskap.
Da kom jeg på Tone Finnangers siste bok.
Der er disse skjønne isbjørnene.
Jeg sydde den mellom store.
Beina ble plassert slik at den fint kunne sitte i kransen.
En snøball som de kunne leke med ble også laget.
Den lagde jeg i frote. Da fikk den en litt ujevn overflate som jeg  var ute etter. 
Skiltet synes jeg passet godt,for dette er ikke julepynt men vinterpynt.
Tenker jeg henger den på døra.
Så kan kransen lyse opp i de mørke kveldene. 
**



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...