tirsdag 9. oktober 2012

O jul med din glede ..... :-))

I dette innlegget  viste jeg dere to rammer som jeg hadde malt og satt inn netting i.... ja det er mange måneder siden. Men nå har jeg funnet hva den ene skulle brukes til. Det ble en adventskalender.
Jeg har sydd 24 små sokker. Satt på små "merkelapper" i linstoff som jeg har stemplet tallene 1-24 på.
Har også brodert rundt i kanten på merkelappene.
Har hengt de opp i nettingen med små hvite klyper. Stoffene går i behagelige blå,brune og beige farger.
Litt annerledes julefarger kanskje men jeg elsker disse fargene.




1 kommentar:

Smått og Stort sa...

Å så skjønne julestrømper♥ Kjempesøt adventskalender i nydelige farger.
Så spennende å lese at du skal ha julemarked da! Hadde jeg bodd nærmere skulle jeg kommet- helt klart!
klem fra Sissel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...