lørdag 20. oktober 2012

Julesokk til en hageglad person ?

Oppi all syingen til julemesse MÅ jeg bare leke meg litt.
Siden jeg er en hageglad eller hagegal person så lekte jeg meg litt med det i tankene. Jeg ønsket å 
lage en julesokk som kanskje passet for en slik hagegal person.
Da ble det tegning av mønster,klipping av stoffer for så å 
prøve å sy sammen delene. 


Slik ble resultatet.
En støvel.Det er iallefall noe jeg bruker mye i hagen. 
Tror jeg har en liten detalj igjen på denne, før prototypen er helt ferdig.
Noen finjusteringer må til før jeg eventuelt syr flere slike. 
Denne er ikke så stor , men den kan romme mange frøpakker f.eks. 
Ja for det må jo være en toppers gave på julaften morgen til en hagegal. :) 





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...