søndag 16. september 2012

Lin/bomull-veske


Har sydd veske etter AnnAKa s mønster. 
En artig veske å sy,du trenger faktisk ikke å lese igjennom hele mønsteret før du 
setter igang, Jeg gjorde allikevel det da ;)




Jeg sydde en ekstra lomme på innsiden av vesken til penner eller heklekroker.
Der oppbevarer jeg faktisk en liten saks ,penn og heklekorker.


Kjekt å ha ting på plass så jeg ikke må lete igjennom alle lommene for å finne en ting.
Jeg har også alltid et målebånd i vesken.
Det har fått en liten egen lomme. Lett å finne når vi er på møbeljakt 
på auksjoner eller loppis.  :) 


Den brede skulderreima er god over skulderen.
Ble litt sommerlig stoff, men det skulle ikke forundre meg 
om jeg syr en vinterveske av samme mønsteret. :) 


Pyntet med et hjerte på veskens front. 
Ja for jeg er en slik som liker hjerter og litt søtt sammen med litt røft.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...