søndag 16. oktober 2011

Sitteunderlag i hundeull.


For lenge siden  prøvde jeg å tove ullen som jeg hadde klippet av puddelen min.
Da var hun ganske så langhåret. 
Det gikk ann å tove den sammen, men ikke like godt som saueull.
Det hadde jeg ikke forventet heller.
Nå hadde disse små lappene av hundeullen ligget så lenge at jeg måtte finne på noe å bruke dem til.
Laget et sitteunderlag av det. 
Jeg har foret det på baksiden og har et veldig tynt stoff oppå.
Pyntet også med tråder i ullen men det synes ikke så godt.
Min konklusjon er  - puddel ull til toving ...ikke bra nok. 
Kanskje det hadde gått ann å spinne garn av det :) 
Har ikke tenkt å prøve det for jeg orker ikke en langhåret puddel igjen. 
Men artig å ha prøvd det. 
Og min kjære datter R,jeg lover deg...du skal ikke få dette i julegave. :)) 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...