fredag 2. april 2010

Tilda hare.

Her har jeg sydd en Tilda hare.
Den var meget enkel å sy og tok ikke så lang tid å lage.
Jeg har brukt et sandfarget stoff til kroppen.
Klærne er sydd i et solid beigerutete stoff. Tror det er bomull.
Det ble kjøpt på en stoffbutikk nede i byen som hadde opphørssalg.
Buksa og overdelen ble pyntet med gamle blonder.
Det eneste jeg synes var litt vanskelig det var å brodere nesen pent.
Brodering er IKKE min sterke side og da blir resultatet deretter også.
Men til slutt ble det da en nese som er ok og ikke noe mere enn det.
Ansiktet er laget med Tildas ansiktsett.

2 kommentarer:

Smått og stort sa...

Kjempesøt ble den! Jeg har en på hobbyrommet som er NESTEN ferdig- mangler bare øyne og klær...Stakkar- blir nok liggende til neste påske han :)
Takk for koselig besøk i bloggen min!
klem fra Sissel

Hanne sa...

Superskjønn! Jeg har laget noe slike jeg også, og jeg syes, som deg, at det er vanskelig å få brodert nesen pent å. Hos meg blir det altfor ofte en snurpenese. Din nese ble helt perfekt. Og ørene står så utrolig skjønt opp.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...