onsdag 17. februar 2010

Nåleetui


Her har jeg lekt meg litt med strykemotiv,linstoff,rosemønstrete bomullstoff, hampetråd og knapper. Jeg manglet nåleetui og laget et Tilda - etui til små nåler.

Også laget jeg det andre som en liten bok, til stoppenålene.
Det er morsomt å sitte slik å finne på litt selv også. Jeg har festet "bladet" inni med hampesnøre. Det har jeg festet i ryggen på nåleputen. Jeg laget også en knute i nederkant.
Det ble røft og litt søtt, akkurat slik jeg liker det.











3 kommentarer:

Mari sa...

Kjekt!!

Hanne sa...

Å, så vakker. Det er Thilda, ikke sant? Thildaoppskrift med en nydelig Merethe-vri i stoff og motiv. Jeg har laget noen slike jeg også, kjempemoro å sy.

merethe sa...

Bare det lille etuiet er Tilda. Det andre laget jeg ut fra fantasien. Slike skal jeg lage flere av. Morsomme å lage begge to. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...