lørdag 27. februar 2010

Hagegal Tilda..

Her er siste Tildadukken jeg har laget.
Hun har sommertopp og knebukser.
Sandalene har hun også på.
Hun nyter dagene i hagen og har gjemt sitt hår i et hendig lite skaut.
Den lille sommertoppen er pyntet med en blomst.
Hun har også puttet en blomst oppi håret sitt.

På handduken er det applikert en spade og en blomsterkrukke.
Krukken er pyntet med en liten blomst.


Tilda dukken viser at hun er hagegal på flere måter.
Denne dukken er bestilt fra ei som ønsket en hagerelatert Tilda dukke.
Håper du blir fornøyd med min tolkning.

Denne dukken kan henge på veggen eller sitte som pynt.




3 kommentarer:

Smått og stort sa...

Flinke, flinke du!! Utrolig flott Tilda! Hvor tar du det fra lurer jeg.... Så masse flotte detaljer- jeg er imponert!
klem fra Sissel

Trine Lise sa...

Åh, du er bare super god til å sy, så mye fint her inne. Jeg har symaskin men kan ikke tre den en gang he he.
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Blir kjempe smigret jeg.

linéa sa...

Så fin hon är! Vilka söta detaljer du gjort med. Beställaren måste vara jätte nöjd.
:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...