tirsdag 24. november 2009

Pilhjerter med pynt.


Dette hjertet er flettet av rødpil fra hagen.
Jeg har laget et par Tilda skøyter av rød/hvit stripete bomullstoff.
Har laget knappehull på kanten oppe som jeg har festet et par gamle metallknapper i.
De fikk også en sløyfe av hampetråd. De står i stil til julehjertene jeg har laget.



Her har jeg laget støvletter av hvit lin. Sålene er malt på med brun hobbymaling.
De er pyntet med gamle blonder,silkebånd og slike man bruker på f eks. anorakksnorer ol. (vet ikke hva det kalles.)
Dette hjertet er ikke direkte julepynt men passer vel best på vinteren. :)
Har laget flere slike ting men viser bare noe.

1 kommentar:

Hanne sa...

Å, så elegant pilhjertet ble med de hvite, lange støvlene! Enig med deg, det er ikke bare julepynt, men også vinterpynt. Jeg synes det er så kjekt å ha pynt som kan stå fremme etter at julen er ferdig også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...