tirsdag 13. oktober 2009

"Trådsneller"


Slik så snellene ut da jeg kjøpte dem på et loppemarked.
De ble grundig vasket før jeg malte et strøk med brunt.


Da så de sånn ut. Jeg malte to strøk med hvitt etterpå.
Så pusset jeg kantene for å få frem et litt slitt utseende.



Jeg tok også og limte på et dekorpapir på endene til snellene.
Synes det ble fint.





Her har jeg surret på forskjellige bånd. Disse snellene er ganske store så da passer det med noe annet enn blonder på disse.






Her ser dere litt detaljer. Papiret jeg har brukt fikk jeg av min yngste datter og synes det var koselig å bruke det på noe som kommer til å stå fremme ute på hobbyhuset.

1 kommentar:

Hanne sa...

Å, så lekre! Så vakkert for øye, og samtidig praktisk. Bildet passet så godt til. Ekstra moro at du har fått de motivene av din datter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...