onsdag 19. august 2009

Et troll har flyttet inn.

Her er den nyeste hobbyen. Helt siden jeg så det på Veronicas blogg har jeg hatt lyst til å prøve.
Nålefilting.
Det var veldig morsomt, men vrient med disse små detaljene som øyne og slikt. Men jeg ble ganske fornøyd siden det er første gangen jeg har prøvd dette.

Her er hun ute på terassen for å lufte seg. Hun har plukket en liten rosepelargonia og satt i baklommen på buksa si.

Hun fant kjærligheten i cernitttrollet Bassen. Hennes navn måtte bare bli Buldra.

1 kommentar:

Troen og Haapet sa...

Hei på deg!
Fine troll du har filtet!
Nålefilting hadde jeg på hjernen for to vintre siden..hadde etter hvert mange og vonde sår på fingrene;) Det var nok det som tok litt gleden av det for min del også..
Tips til hva som kan filtes er hjerter (nokså store til å henge i vinduet, legge i dekorasjoner el)Det samme med blomster..kjernen og kronbladene.
Forkjellige dyr: rev(blir veldig fint), hare, katter og hunder
Nisser, troll(som du vet), hekser også babyer filtet jeg..det blir kjempe fint og det er morsomt å holde på med!HAr dessverre ingen bilder av disse figurene
Takk for titten og lykke til videre med hobbyene dine;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...