tirsdag 31. august 2010

Mor og far.

Disse to personene er min mamma og pappa.
Den brosjen brukte mamma når hun hadde på seg tynne pynteskjerf.
Når jeg ser den så minner det meg så om henne.
Nå skal den få pryde veggen i stede for å ligge i smykkeskrinet.
Min pappa var en staselig mann som likte å pynte seg.
Han gikk ofte i skjorte og slips slik som på bildet.
Derfor hadde han også slipssmykker.
Muligheten for å gjøre om på tavlen er det også.
Alt kan flyttes på eller tas helt bort for å henge på andre ting.

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Så flott du gjør dette, og dette blir en tavle både til minner og dekorasjon.
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

salige lavendel sa...

En vakker måte å samle minner på!

Hi mi tsu sa...

Mormor og morfar. <3
Så nydelig det ble, mamma.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...